Kväll

Jag driver inte änns lite när jag säger att jag håller på att somna heeela tiden, jag är så trött att det är sjukt, i duschen lyckades jag hålla mig vaken bara tack vare vattnet och nu när jag ligger i morgonrocken i soffan så är det inte mycket som kan stoppa mig. Jag har nog tänkt lägga mig i sängen och läsa lite, det är så mysigt och vi har äntligen (eller Tony har) satt in en ny glödlampa i läslampan ovanför sängen så man kan ligga där och läsa igen. Men jag kommer nog inte klara att vara vaken, så fort han är hemma så ska jag pussa honom och sen bara slockna och sova så länge imorgon, börjar inte jobba förrän kl 2:P
Nej förresten, ändrade planer! Jag måste ju se Tila Tequila som börjar på 20 min, det får jag inte glömma. Men jag hinner läsa ett litet tag iallafall:)

Haha påtal om sömn och så. Tony var sötast i världen imorse. Jag smög in i sovrummet, gick till min sida av sängen och skulle hämta min bok och sen smyga över till Tonys sida och bara pussa honom hejdå men när jag går så vaknar han till och ska vara sötast och vända sig om och pussa mig eller nått. Han hinner bara säga någonting i stil med "godmor......." pangbrakkrasch. Så ligger han på golvet!! SÖTNOOS Haha:P Det kanske är därför jag varit glad hela dagen, ibland får man vara skadeglad för han var så gullig! (L)

Kommentarer
Postat av: sandra

du kanske har läst på min blogg, men jag ska till andreas på söndag klockan 17.00 för att tatuera mig:) tycker du att det gjorde jätteont? :S jag är skitnervös

2009-03-03 @ 10:30:01
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: sandra

okej:) men klart jag är nervös ändå, det är ju liksom första gången. Det kommer ju inte ta längre tid än 20-30 minuter, max. Jag hoppas det går bra!

2009-03-03 @ 12:55:47
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0