Allmänt

hej alla glada skallar! Idag ska jag dra till gymmet och jag hade tänkt tillbringa väldigt mycket tid där, har lite träning jag måste ta igen, och sen ska jag njuta i bastun en stund. Igår fick jag mitt schema för hela maj så när jag kom hem efter jobbet så räknade jag ut hur många timmar jag ska jobba denna månad och det var 192 st. det är väldigt mycket:P heltid är 172. Men jag gillar det, kommer bli grymt bra pengar så! Dessutom var det en vecka som jag hade världens härligaste tider!! Men jag hoppas nästan på lite mer tider ändå, att de ringer in mig, för hur häftigt hade det inte varit att ha jobbat 200 timmar på en månad? Pengaaar:) Träning nu, Pux :*

Kommentarer
Postat av: pea

hur kan du hinna/orka med något annat än att jobba? :P

2009-05-09 @ 19:56:56
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0