Här ska det skapas nytt

Åh jag ääär så lycklig. Vem tror ni kom och överraskade mig på jobbet inatt kring klockan 01? Jo min egna älskade bror Jonas som jag inte träffat sen i jul!! Jag har nog inte varit såå glad på länge. Så jag fick ta rast och satt mig och snackade med honom och hans vän Sara, heelt underbart. Men jag hann ju inte snacka så himla länge så vi ska ses idag innan jag börjar jobba kl 23. Underbart! :D Jag fattar inte varför jag aldrig far och hälsar på honom? Han bor ändå bara i Sthlm, det är faktiskt inte så jäkla långt bort ändå. Men det ska det bli ändring på! Nu ska jag iallafall cykla till gymmet. Vi ses sen:) Pux alla mina små raringar ;)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0