Känsla

Grymt tråkigt att skriva en massa inlägg och inte kunna lägga in några bilder! Jag får väl helt enkelt ta och fota lite och sen lägga in på denna dator. Men det blir ett senare projekt. Jag jobbar inte natt för första gången på länge, känns skumt men grymt skönt. Peter ville ha med mig på HBT-festivalen ikväll men jag kände det att jag slutar kl 23 och jobbar 12-22 imorgon så det är nog bäst att hålla sig hemma och nykter tyvärr. Jäkla tråkigt, jag är grymt sugen på att festa. Men kommer ju hem till Skell snart och då blir det fest för hela slanten!! Puss

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:13:52
URL: http://trierer.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0