Push3

Igår kom min bror hit och hälsade på mig i lilla mölndal, vi fikade och sånt sen körde vi med värsta räser-bilen in till stan, åt lite mat och sen var jag tvungen att börja jobba tyvärr. Jag fick ett presentkort på H&M för 300 kr för att jag blev månadens medarberare! Så nu ska vi snart iväg och shoppa loss lite:) Sen var det en tjej som inte kunde jobba inatt för att hon var sjuk och under rushen inatt så stod jag själv på bordet och gjorde hamburgarna mot 3 öppna kassor. Det är helt sjukt sånt borde man egentligen inte klara, men jag lyckades ett bra tag. Tillslut tog bensinen slut men då var rushen nästan över ändå så:P Nu ska jag iväg och jobba igen, jobbar bara till 23 nu så det är skönt. Peter vill att jag ska följa med på HBT-festivalen ikväll och jag är fruktansvärt sugen det vore så jädra roligt men nu har jag ändå inte köpt dricka och så slutar jag så sent och börjar 12 imorgon igen så det kanske är lika bra att jag åker hem och sover. Tråkigt men sant! Jobba nu, pux.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0