Sleepyhead

Godmorgon. Varför gör jag såhär? Helt allvarligt nu måste jag ge mig! Jag sover heeeela tiden!! Igår la jag mig 00 och idag steg jag upp 15.25, det är helt enkelt inte rätt! Man ska inte kunna sova så länge ju. Dessutom hade jag tänkt dra iväg på stan och kanske shoppa lite men det orkar jag ju inte nu. Men det är jättesoligt ute så jag ska nog sola ett tag iallafall, jag har ju bestämt att jag ska vara jättebrun när jag kommer hem till skell i sommar:P Sen ska jag nog gymma också. Dessutom sitter jag och väntar på mitt paket från LaRedoute som jag har beställt men jag får det aldrig:(
Pux. Jo förresten. Jag har ju inga bilder på Tonys dator så jag kan inte riktigt lägga in några just nu. Tråkigt men sant!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:06:37
URL: http://trierer.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0