Turbobil

Iallafall... Dagen har varit... UNDERBAR! Jag softade (bokstavligen) i soffan väldigt länge, for till Ica och köpte hårfärg till T, for till mitt jobb och hämtade mina joggingskor och köpte en chokladmilkshake, jummie! Sen var det gymmet som gällde. Dock fick jag rätt ont i magen när jag sprang av att jag just druckit en halv stor milkshake men men, det gick ändå typ. Sen var det bara att skynda sig hem, färgade håret på T vilket blev jättesvart, jätte snyggt och allting, jag var riktigt duktig faktiskt, och han är väärldens snyggaste i svart hår. Btw, har jag sagt att jag har världens sexigaste pojkvän?;) Morr. Under tiden att färgen var i hans hår och jag stod i duschen så lagade han en supergod middag, kycklingfilé med kroketter och bea-sås!! Sen var det dags för bio. Vi hade bestämt oss för 17 again som är en komedi och den var så jääääkla rolig. Jag älskar den och måste köpa den så fort den kommer på film, jag lovar :D OCH frida, harry potter kommer på bio i juli!!! Äntliiigen, som vi har väntat :D (Ja, jag vet vad ni tänker nu....)

Nu är jag iallafall hemma, dags att ta av sig de högklackade skorna, tvätta bort sminket, droppa kläderna, lägga sig under täcket och klia T på ryggen. See ya tomorrow! (Och P.S! Nu kommer jag orka skriva lite oftare för nu kan jag vara inne på Ts dator och slippa tjorva med min bärbara knäppis. Pux!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÄNTLIGEN HP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska jag komma å se den me dig ellr? ;)

2009-05-12 @ 18:01:44
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0