Härliga ledighet.

för några dagar sen när jag skulle till jobbet så sprang jag iväg till spårvagnen i sista sekund som vanligt. Men jag hade tvättat mina jobbarkläder så först skulle jag springa till tvättstugan och hämta dem. Men mitt på innergården så hör jag ett klirr och kollar i handen men nyckelknippan ligger inte kvar. Jag söker överallt, i gräset, i buskarna och allt möjligt men det var så mörkt så man såg verkligen ingenting. Så jag hade borta mina nycklar, jag missade spårvagnen så jag blev sen till jobbet och jag hade inga jobbarkläder för de låg kvar i tvättstugan. Lyckat va? Lyckades iallafall hitta dem när jag kom hem på morgonen och solen lyste!

Sen igår när jag gick till jobbet så började en tysk dam prata med mig, hon kunde ingen svenska eller engelska och jag kan absolut ingen tyska men vi pratade på iallafall. Haha kul.

Ledig idag, imorgon och på onsdag dag, helt galet länge! Ikväll ska jag och T på bio. Vi ska se 17 again, tror att den är jättebra! Har ju faktiskt 3 biobiljetter som jag fått och borde använda! Är också sugen på att gymma och spela basket, speciellt basketen för jag är lite väl slut i kroppen så gymma skulle nog bli lite jobbigt. Men har ju haft 2 dagar ledigt från gymmet så jag borde... Jaja vi får la se! Vi höres, Pux på er.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA vilken chock jag fick när jag såg bilden :)

Lite naww

2009-05-11 @ 16:38:02
URL: http://heltenkeltanna.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0