allt

Hur kan jag fortfarande ha så många besökare varje dag när jag aldrig någonsin skriver någonting? Jag skulle ha slutat läsa för lääänge sen:P Aja, jag får väl ge er lite att läsa då iallafall! Men det blir inget detaljerat för jag ska snart cykla till jobbet!

Mamma var här förra helgen, jag hade blivit sjuk, väldigt förkyld och så men jag jobbade ändå natt och lyckades ta mig upp på morgnarna. Vi gick på stan, låg och solade i slottsskogen, åt glass, gick på ikea (och handlade massa), åkte paddan, drack en massa smoothies, åt på restaurang, och en massa sånt, det var riktigt kul faktiskt. Jag köpte en ny klänning som är suupersnygg, skulle egentligen haft en mindre storlek men det fanns inte men jag var tvungen ha den, det är "den lilla svarta" vilket är ett måste i garderoben. Jag har åtminstone 4 st olika versioner av den men det kan aldrg bli fel! Sen var jag ledig ända från söndag till torsdag natt så jag vilade upp mig och låg ute och solade hela dagarna eftersom att det var 25 grader varmt och inte ett moln. Så nu är man redan lite brun och har tydliga bikiniränder:) Men egentligen är jag ju fortfarande blek, jag var ju über-blek tidigare bara. Sen har jag vunnit en jättefin (och jättedyr ,1400,) iPod på jobbet när jag jobbade på valborgs, de delade ut 4 st under den natten så det var grymt kul! Sen har jag även gjort håret blondare igen så nu börjar det närma sig blond på riktigt, jag längtar! Och så har jag köpt ett par nya skor, jättesnygga, det var de jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag och T har även börjat spela massa basket igen och det står precis lika i matcher, men han har bara tur;) Jaa, nu hinner jag faktiskt inte skriva mer jobbet väntar, jag har möte mellan 14 och 17 sen jobb till 01. Ses:) Puss


Kommentarer
Postat av: izzy

i sommar ska jag komma och hälsa på....:D:D

elelr typ snart :D det blir nog inte mallis jag har inte råd med det känner jag.

miss u puss :)

2009-05-05 @ 17:22:13
URL: http://izzyalwaysontheway.blogspot.com
Postat av: pea

sommar, sommar och sol =)

2009-05-07 @ 23:56:19
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0