The Boondock Saints 2?!

Jag tänkte faktiskt skriva igår kväll också, men min dator krackade totalt sen kom jag inte in på internet eller nått, jag tror att jag har fått virus på datorn, kul.
Igår var iallafall världens härligaste dag. Jag och Erika rörde oss knappt ur sängen någon gång, vi bara låg här och såg en massa kärleksfilmer hela dagen och det var det bästa vi kunde gjort igår! Jag var väl kanske lite smått bakis om man säger så. Penelope, Moulin Rouge & The Proposal var det som visades, riktigt bra filmer allihopa. Sen skulle vi avsluta med Another Cinderella Story men det var då datorn vägrade.

Även om man kan se bra filmer ibland så är det ändå aldrig någon som kan slå


Verkligen världens bästa film, den kan jag se om och om igen direkt efter igen.

ÅH HERREGUD, Det har kommit en 2a! Hur har jag kunnat missa det? Nu finns en The Boondock Saints 2 och jag har inte sett den. Men jag blir lite orolig, jag hatar egentligen uppföljare för de brukar suga hårt allihopa. Som tur är så är det samma skådespelare igen iallafall, annars brukar det vara några random, kassa "skådespelare" som låter som att de läser rakt ur manus och egentligen borde satsa på ett jobb som målare. Jag får väl ta och kolla på den och hoppas att de inte har kastrerat ett mästerverk nu.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0