Lounge(s)

Så var jag ute igår igen. Förfest med Madde, Calle, Sanna & Per vilket alltid är roligt! Vi lyckades dra med både Sanna och Calle ut på lounge(s) men Per skulle börja jobba kl 8 så han var inte särskillt sugen vilket man kan förstå. Väl inne på Lounge(s) så blir det bråk på dansgolvet, det var en riktig bitch som tyckte att vi dansade "för nära" Men snälla, det är ett dansgolv på en nattclub, det är alltid trångt! Så hon började putta på madde och hotade sanna till livet och jag försökte prata med henne att lugna ner sig med hon bara puttade iväg mig hela tiden och då tände jag till. Men Calle drog bort mig så inget hann hända. Annars hände inget speciellt ute, det vanliga med dans, tjöt, skratt och dricka.

Dagens outfit igår var grym, hade svarta strumpbyxor, en tajt svart klänning med spets vid brösten, en kort svart "jacka" över, Mina nya supersnygga högklackade skor från scorett och en supersnygg svart väska med guldkedja som matchade skorna vilka också har guldkedjor. Dessutom hade jag glamourlockar i håret.

Från gårdagen.

Madde och jag.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0