Godkväll morgon

Är hemma från jobbet, dags att sova nu för man ska upp om 5 timmar igen, och då är det feeeest.
Vi ska ses 7 st tjejer hos Madde kl halv 6 för att laga gomiddag tillsammans och börja förfesten. Kl 8 kommer alla andra och då drar det igång på riktigt! Kommer bli sjukt kul och jag är så galet peppad!
Det lär bli vilt, så är det alltid med det gänget, madde kanske får igen från Calle för stolen hon pajjade förra gången hahaha, jag trodde aldrig att jag skulle sluta skratta! Lillalilla madde som inte väger någonting, så när hon sitter på stolen så går två ben bara av på mitten! HAHAHA

Hörs idag, god- natt/morgon.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0