Grattis Tony

Det blev tyvärr inte att se den filmen för min dator började lagga och vägrade visa någonting. Så vi fick ta en av mina filmer jag har hemma. Det blev V för Vendetta. Skum men bra film, dock ingen sån som jag kan se om och om igen och ingen man borde se när man är trött. Lite synd bara, den andra verkade så himla bra. Nu är det iallafall tänkt att vi ska sova och sen upp igen kl 11, jag är inte peppad, jag är en riktigt sjusovare! Däremot är jag peppad nu på att sova är trött som en tok och jag älskar stunden när man får lägga huvudet på kudden, dra täcket över sig och bara drömma, man kan drömma/tänka på vad som helst. Det är härligt, lite Mia-tid.

Resten av inlägget tänker jag ägna åt Tony (min föredetta sambo) på hans bemärkelsedag.
Ha den äran!


Min tårta åt honom förra året, rätt nöjd ändå;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg! :)

2009-11-11 @ 10:23:00
URL: http://theironyofalex.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0