hund föds som katt

Allvarligt, vad har jag fått för katt?
Jo, han är världens mysigaste, men samtidigt världens konstigaste!! Han har fått för sig att han är en hund. Nog för att jag alltid har velat ha en hund, jag har bara inte tid att ha en just nu, men en katt borde ändå vara katt och inte låtsas att den är hund. Det började med att han hämtade mina snoddar, kom till mig och la ner den framför mig. Jag tog upp den och kastade iväg den. Då springer han efter, hämtar den och kommer tillbaka med den. Så håller vi på hur länge som helst. En lek som kallas apport som HUNDAR brukar gilla. Nu har han utökat det lite. Han kommer med snodden, jag försöker ta den ur hans mun men han vill leka dragkamp då, så han släpper inte och sen börjar han morra också!!
Mongo


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0