I wanna

MM så gott. Gomiddag på Bamboo, världens bästa restaurang! Oppeppad på att jobba dock, men snart är jag ledig SÖNDAG MÅNDAG TISDAG ONSDAG. Jag får se fram emot det. Hoppas bara att jag slipper stå på bordet inatt, man vill ju vara i kassan och träffa alla trevliga människor som kommer in, ibland droppar det ju faktiskt in någon snygging tillochmed;) Speciellt alla våra kändisar som alltid är ute.


Mina nya älsklingar.
Skor      -      Scorett
Väska      -      Belle     

Dock så måste jag gå tillbaka med skorna och klaga. Kedjan på ena skon gick sönder på 2 ställen igår när jag använde dem för första gången. Nog för att jag är vild i fyllan men inte SÅ vild att det ska kunna gå sönder, då är det bara dålig kvalitet. Men jag älskar dem så vill bara ha det fixat. Skitmärke, betalar inte 800 kr för att de ska gå sönder direkt. Fy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fina:)

2009-12-10 @ 21:54:05
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0