Överögradeberad

Erika kanske ska flytta hit!!!! Hon är här nu och hälsar på för att försöka hitta jobb. Idag när jag har haft min bakisdag, bara liggandes i sängen så har Erika varit en flitig myra som sprungit omkring i nordstan och lämnat cv:n. Det lät väldigt positivt på många ställen, nivet vi norrlänningar är ju så charmiga så. Så om hon får jobb så flyttar hon ner direkt och kommer bo här i min älskade lägenhet i Linné tills hon hittat en egen lägenhet. Men det passar perfekt. Får roligt sällskap i vintermörkret och behöver då bara betala halva hyran vilket betyder att jag antingen kan spara mer pengar eller slösa mer pengar! Hoppas hoppas hoppas hon får jobb direkt!


Erika Hedenljung och Mia Lundström -07


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0