Rock that body

Fy vad jag inte var peppad på att stiga upp idag kl 14! Jag hade sagt till Madde igår att hon skulle ringa och väcka mig och inte lägga på förrän jag stod i badrummet för annars skulle jag bara somna om igen direkt vi lagt på, jag vet hur jag fungerar ibland, det fungerade men jag är inte mest pigg just nu! Vi ska åka om en timme och kläderna är iallafall på. Jag är lite osäker för det är bara "den lilla svarta" igen som vanligt, och det kändes inte riktigt så roligt idag. Men det går ju att byta om jag ändrar mig.
Bara dags att kleta på sminket, då blir de flesta kläder snygga. Har dock bara 1 timme på mig och jag är så seg, sitter alltid vid datorn och gör massa annat samtidigt.
Men fint folk kommer alltid sent;)


Peter Aalto och Mia Lundström på Halloween, PUSS;)


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0