Röj på bardisken

Efter mitt förra inlägg hade jag så sjukt jäkla bråttom. Jag stod och diskade och helt plötsligt var klockan massor så Erika lagade middagen medans jag duschade och sen åt jag nästan samtidigt som jag sminkade mig osv. Sen missade jag bussen jag skulle ta så jag fick ringa taxi för att hinna i tid!
Jag drack inget eftersom att jag börjar jobba nu kl 07.00 så jag tänkte bara gå hem efter mötet. Det blev istället att jag följde med Madde och Calle till Chez, fortfarande helt nykter och sen till Nivå fortfarande nykter. Jag ska aldrig mer gå ut nykter kan jag ju säga. Det är helt meningslöst och tråkigt. Det enda roliga var att ALLA var där. Jag driver inte, det var någon "grym" DJ så hela världen var där ungefär, iallafall alla man vet vilka det är här. Det roligaste som hände var att ja och Madde dansade på typ "bardisken" fast inte där man handlar utan just bakom, haha det var kul. Så blev klockan mer och mer och jag tänkte ta sista spårvagnen hem kl 01.30 men nej, det gick inte så jag blev kvar till stängning och då gick vi självklart till bk och stod i kö där ett halvår. Kände bara

"NEJ, jag ska vara här om 3 timmar igen!!!!"

Så åkte jag hem till Tony och vi låg och tjötade ett litet tag och nu är jag hemma, helt utan sömn. Det enda positiva med allt det här är att jag var nykter så jag kommer inte vara bakis idag, bara grymt sjukt jäkla trött!!


Linnea Lundmark & Mia Lundström
Skellefteåfestivalen -09


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0