Städtime



Jag och Erika bestämde oss idag för att det inte kan se ut såhär som vi har det. I flera dagar har vi bara droppat kläderna där vi stått, ställt tallriken där vi ätit maten, lämnat alla påsar på golvet osv. Hela toaletten är snart klar, putsad och skrubbad och allt man kan tänka sig, ska bara dammsuga och skura golvet och sen är det dags att ta tag i disken och köra köket. Fy fan vad jag hatar att städa, alltså verkligen hatar, jag är en riktigt slarver och lär aldrig bli en sån som plockar undan efter sig. När jag blir rik (NÄR inte OM) så ska jag skaffa en städerska så jag slipper göra sånt någonsin och ändå alltid ha fint, lätt värt det.
Men lite duktig känner man sig allt. Ni borde ha fått se före- och efterbild, då hade ni förstått hur det såg ut men det får ni inte göra helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: izzy

Åh så fint vill komma och hälsa på nu nu nu!! :)

2009-12-10 @ 22:00:06
URL: http://izzyalwaysontheway.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0