Trubbel i paradiset

Tanken var fika på Condecco med Linda, Sanna, Helen och Erika. Istället blev det en grymt bra biofilm på bergakungen! Trubbel i paradiset heter den och lätt värd att se, den var riktigt rolig. Var med skådespelare som Vince Vaughn, Malin Åkerman och Kristin Davis. Jag visste verkligen inte om att Malin Åkerman är svensk! Okej, om jag hade vetat namnet på henne tidigare så hade jag ju förstått, men jag har aldrig vetat det och hon är ju stor! Lite småroligt, man är ju alltid stolt när någon är från sverige och är grym på nått, på nått konstigt sätt, det är ju egentligen inte så att man har något band mellan sig iallafall.


Kommentarer
Postat av: kusin

Kom hem till skellefteå nån gång då :( har jullov från den 18/12 - 11/1

2009-11-10 @ 22:37:04
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0