Walk of shame

Jag körde en walk of shame idag, när man går hem dagen efter i festkläderna, gårdagens smink och håret helt ostyrigt och alla andra går i jobbkläderna en vardagslunch. DOCK har jag inte gjort någonting som det låter som, min mobil hade lagt av och jag frös som tusan så jag orkade inte gå hem i kylan i högklackade skor så jag sov hos en jobbarkompis som bor mitt i stan.

Det var så sjukt kul igår!!
Vi kom 40 minuter sent till Madde så maten var klar och det var bara att sätta sig till bords, det var potatisgratäng och lövbiff som serverades, RIKTIGT gott! Sen kom resten av gänget och det var så kul. Körde det klassiska med lite singstar och skulle köra guittarhero men Madde hade bara en gitarr.
Kring halv 12 åkte vi in till stan för att gå på ParkLane och där var inte en kotte! Ärligt, det var BARA vi, men det var kul, vi ägde dansgolvet;) Men sen smällde det till och så var det fullsmockat som vanligt. Pinsamt, Daniel var där och jag har inte träffat på honom sen han var här, haha, ja det var kul iallafall men jag tänker inte gå in nå mer på den saken. Jag flörtade lite med en kille som sen hade snott Timmys mobil visade det sig. Timmy hade jäkligt tur, han såg killen ta upp en likadan mobil så han ringde sitt nummer och mobilen som killen höll i ringde upp så Timmy säger "Du, jag skulle gärna ta igen min mobil och gör du det igen så slår jag ihjäl dig" haha.
Madde lämnade mig själv där när hon träffade Fredrik och råkade köra en favorit i repris;)
Sen var det en asäcklig gubbe 55+ som kom och raggade på mig och sa "Jag skulle ge hela min förmögenhet för att få vara tillsammans med dig" och sånna saker, blä som tur var blev jag räddad av en kille, men självklart var det den dryga pushbartendern som dessutom står där med Daniel och några killar. Pinsam som sagt men väldigt väldigt tacksam iallafall!

Bilder kommer inom kort, kanske, höhö.


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0