Hur fan ska jag göra?!

Jag håller på att bli tokig. Igår innan jobbet så frågade min Chef (Cissi) mig om jag kunde komma och ha ett litet möte med henne. Det hade sagt upp sig massa arbetsledare från BurgerKing från Backaplan så de hade bara 1 arbetsledare kvar och hon ville att jag skulle byta restaurang och börja där som arbetsledare, eller först utbildas till det såklart. Men det ska isåfall gå snabbt allting, de vill ha dit mig inom någon dag bara, och jag ska bestämma mig idag, vi ska ha ett möte med chefen på Backaplan.

Självklart är det jätteroligt att hon tänker på mig för jag vill verkligen bli Arbetsledare men jag vill stanna kvar på Avenyn, jag älskar stället och de människor jag jobbar på. De få gångerna jag har varit och extrajobbat på Backaplan så trivdes jag inte alls och riktigt längtade tillbaka till Avenyn. Men då var jag ju bara medarbetare, det kanske skulle bli annorlunda nu om jag kommer dit som AL? Dessutom är det grymt mycket bättre lön sen när jag är färdigutbildad AL än vad jag har nu. Det är ju världens chans för mig på alla sätt men jag trivs så bra här och det gör jag inte där? Jag vill inte heller göra min Chef besviken. Men jag har gått och haft ångest hela dygnet sen igår och jag känner att jag inte vill byta men jag vill bli AL. Blä jag vet inte. askdjbajvhbsljrhbr. Så känner jag just nu.



Jag hittade ett inlägg från när jag hade varit och jobbat på Backaplan och det låter ju inte så positivt om man läser där.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0