Svar mellan kommentarer

Om ni läser här så kommer ni förstå vad jag pratar om.

Simon jag tror absolut att du har rätt. Jag har haft oturen att min partner var otrogen mot mig och jag har varit otrogen mot min tidigare partner så därför vet jag att folk är kapabla till att vara det. Jag har tänkt många gånger att det kan vara så som du säger. Men hur man ska kunna bemöta sina demoner vet jag inte, jag hoppas att det kommer någon dag då jag kan göra det.

Till er alla underbara läsare där ute..: Nu lägger jag mig och sover! Vi hörs imorgon bitti, tack för idag och jag hoppas att ni fortsätter hänga med i mitt liv. Samma tid, samma kanal;) Tjing.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0